Το ξημέρωμα στην πόλη Esna της Αιγύπτου, πάνω στον Νείλο, με τα μπαλόνια να ξεπερνούν τις κορυφογραμμές και να μην φτάνουν τα σμήνη των πουλιών που ξεκινούν τη μέρα τους. Να η απάντηση στο άσχημο ξύπνημα τις προάλλες.
Θέμα: Στις συγκοινωνιολογικές μελέτες που θα γίνουν στη Βέροια, θα πρέπει να συμπεριληφθεί και το ερώτημα: Η συμπεριφορά των οδηγών διαφέρει άν ο οδηγός είναι άντρας απο την οδηγό γυναίκα; Το ξέρω ότι σε πολλές περιπτώσεις είναι κουτό να εξετάζουμε συμεριφορές ομαδοποιώντας πληθυσμούς αλλά στην περίπτωση αυτή νομίζω ότι ισχύει ο διαχωρισμός κι αυτό για δύο λόγους: Ο πρώτος έχει να κάνει με την ικανότητα προσανατολισμού της γυναίκας στο χώρο. Φαίνεται ότι για ιστορικοκοινωνικούς λόγους που στη συνέχεια έφτασαν σε επίπεδο DNA, η γυναίκα δεν ανέπτυξε την ικανότητα προσανατολισμού στο χώρο σε αντίθεση με τον άντρα που λόγω της κυνηγετικής του δραστηριότητας απέκτησε αυτήν την ικανότητα. Αυτό σήμερα κάνει τη γυναίκα να συμπεριφέρεται στην οδήγηση αλλιώτικα απο τον άντρα. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με μία υπόγεια επιθετικότητα της γυναίκας την ώρα που οδηγεί η οποία εκδηλώνεται π.χ. με το γεγονός ότι δεν παραχωρεί ποτέ προτεραιότητα είτε σε οχήματα είτε σε πεζούς, ή άν τυχόν έχει αυξημένες οδηγικές ικανότητες (ή νομίζει πως τις έχει) οδηγεί ιδιαίτερα επικίνδυνα. Μέ όλη μου την αγάπη στις γυναίκες: αφού μοιραζόμαστε τον δρόμο άς συμφωνήσουμε και στους όρους που θα κινούμαστε σ'αυτόν (ξέρετε εκείνους τους άγραφους που δεν περιλαμβάνονται στον ΚΟΚ).
1 σχόλιο:
φίλε βερμιε δωσε λιγο περισσότερο χρώμα στην εικονα. θα γινει εντυπωσιακότερη
Δημοσίευση σχολίου