02 Μαρτίου, 2006

Χαιρετώ τον κόσμο!

Η πρώτη μου στο blog-σύμπαν.
Και χαιρετώ τους κατοίκους του. Μου είστε ήδη συμπαθείς απο την επίσκεψή μου σε άλλα blogs και παρά τις αντιρρήσεις ή διαφωνίες μου με ότι κυκλοφορεί νιώθω ότι μπαίνω σε μια τεράστια "αγορά" (με την κυριολεκτική της σημασία) όπου έχω να πάρω και να δώσω.
Τα ενδιαφέροντά μου:
1. Να φέρω στην πολιτική το ψυχικό αίσθημα, την προσωπική επιθυμία. Αποστεώθηκε η πολιτική απο τέχνη σε "τεχνολογία" διαχείρισης γιατί έλειψε απο τα κοινά η θερμότητα του προσωπικού μας "θέλω", η ζαλιστική πολυχρωμία του ψυχικού αισθήματος των ανθρώπων.
2. Να δώ την τέχνη να πλημμυρίζει την πόλη μου. Όχι γιατί μου αρέσουν τα "όμορφα πράγματα" αλλά γιατί είναι ο μόνος τρόπος να ανοίξει η δίοδος πρός την αισιοδοξία, ένα αίσθημα που γίνεται είδος εν ανεπαρκεία, ιδιαίτερα στη Βέροια και την περιοχή της που βυθίζεται τα τελευταία χρόνια στην απογοήτευση και την μιζέρια.
Αυτά για το ξεκίνημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: